Practicar català conversant: els grups Xerrem
Sessió informativa Xerrem :Dimarts 2 de febrer, 19.00h, C/ Nou de Sant Francesc, 15, Metro : L3 Drassanes
Els grups Xerrem són una iniciativa de voluntariat destinada a persones que volen millorar o llançar-se a parlar català. Els participants es troben un cop per setmana i són guiats per persones que parlen bé la llengua, que els proposen xerrar sobre temes de la vida quotidiana i els ajuden a millorar. Tant uns com altres no solament hi trobaran una oportunitat per parlar català, sinó també una magnífica ocasió per comunicar-se i conèixer altres persones.
Hi ha grups Xerrem a 35 punts diferents (centres cívics, biblioteques, etc., així com a entitats) de Barcelona, el seu entorn i la resta de Catalunya (Terrassa, Calaf, Manresa...) que obren les seves portes perquè persones com tu puguin participar d’aquest projecte!
Si vols venir a xerrar en català a Fedelatina, vine a la sessió informativa que farem el dimarts 2 de febrer, a les 19h a la seu de la Federació, per tal d’engegar-hi un xerrem tots els dimarts de 19 a 21h.
Fedelatina: 93.1924114
CAL : 93.2918721
xerrem@cal.cat













