Cultura contemporanea
La coordinació de Cultura Contemporània de Fedelatina té com a objectiu fomentar i difondre la producció cultural llatinoamericana i les noves tendències artístiques que es forgen en la societat contemporània, com a fruit de la trobada i de l’encreuament permanent de cultures.
Com a plataforma i referent d’artistes llatinoamericans i llatinoamericanes, Fedelatina desenvolupa serveis d’assessoria cultural, suport i difusió a projectes culturals. A més a més, preten generar una sòlida programació de difusió i sensibilització a través d’activitats que articulen temàtiques tals com migracions, drets culturals, polítiques i cooperació cultural Amèrica Llatina-Europa.
Aquest intercanvi d’informació, comunicació i anàlisi que permet compartir idees i projectes en continu diàleg intercultural contribuirà a l’establiment d’una red entre les diverses entitats, col·lectius i artistes llatinoamericans i europeus, amb la finalitat d’unir esforços en aquest espai cultural comú per a la creació i difusió internacional de la cultura en cooperació entre Amèrica Llatina i Europa.
Serveis:
Cultura Contemporània
- Assesoria cultural
- Organització d’exposicions i esdeveniments a la seu de Fedelatina
- Suport i difusió de projectes culturals d’artistes llatinoamericans/anes
- Creació i gestió de projectes culturals
- Cooperació cultural amb entitats a nivell local, nacional i internacional
Us invitem a presentar les vostres propostes, esdeveniments culturals, projectes per a realitzar a la seu de Fedelatina, sol·licitud d’assessories, currículums o les vostres inquietuts al voltant de l’escena cultural catalana.
Programació d’exposicions d’Art contemporani













